Veelgestelde vragen
Kom tot rust op de Oude Broederij en laat al je zorgen thuis. Wij hebben het voor je geregeld. Mocht je toch nog een vraag hebben over je verblijf, dan hebben wij misschien het antwoord al wel voor je klaar. Zo niet, neem dan even contact met ons op. Zo begin jij onbezorgd aan een heerlijk moment er tussenuit.
Boeking
Vanaf 16.00 uur staan de bedden fris opgemaakt voor jullie klaar, liggen de badhanddoeken en het keukenlinnen schoon in de kast en staat er een mand hout klaar voor de kachel. We vragen je om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.
Wij vragen je de accommodatie om uiterlijk 10.00 uur te verlaten en schoon achter te laten. Dit houdt in dat de afwas gedaan is, de vuilnisbakken zijn geleegd, de koelkast en diepvries leeg zijn en het huis veegschoon is. Eventueel breukwerk en/of schade vragen we je bij ons te melden.
Indien je tot annulering besluit, om welke reden dan ook, ben je ons schadeloosstelling verschuldigd. Deze bedraagt bij annulering tot:
- 3 maanden voor aankomstdatum: 25% van de totale huursom
- 2 maanden voor aankomstdatum: 50% van de totale huursom
- 1 maand voor aankomstdatum: 75% van de totale huursom
- binnen 1 maand voor aankomstdatum: 100% van de totale huursom
We vragen je om 25% van de totale huursom binnen 14 dagen na de factuurdatum aan ons over te maken. De andere 75% dien je 2 maanden voor de aankomstdatum aan ons te hebben voldaan.
Wij vragen een borgsom van €250,00 per boeking die, zodra alles in orde is in de accommodatie, je een week na vertrek teruggestort krijgt op je rekening.
Wij bevestigen je reservering binnen 24 uur per e-mail. Het wil wel eens voorkomen dat de bevestiging in de spam binnenkomt. Vind je de bevestiging ook hier niet? Neem dan even contact met ons op.
Neem contact met ons op!
Neem even contact met ons op, dan bespreken we de mogelijkheden.
Accommodatie
Zowel de Broederij als de Kippenschuur zijn geschikt voor 6 tot 8 personen. Maar ook met 4 personen is het hier heerlijk vertoeven. De accomodaties zijn ook samen te boeken als groepsaccomodatie voor maximaal 16 personen.
Beide vakantiewoningen zijn voorzien van een uitgebreide inventaris. In principe hoef je als gast niks mee te nemen behalve je kleren en eten. Er is beddengoed, handdoeken en keukenlinnen aanwezig en ook de keuken is voorzien van diverse rollen folie, handzeep en afwasmiddel, afwasborstel en sponsje, vaatwastabletten, lucifers en aanmaakblokjes, filterzakjes en toiletpapier.
In beide vakantiewoningen is een luxe fornuis aanwezig, een handmixer en staafmixer en een uitgebreide pannenset en meerdere maten ovenschalen.
Beide vakantiewoningen hebben 3 slaapkamers met een luxe badkamer met inloopdouche en ligbad. In de Broederij hebben 2 van de 3 slaapkamers een extra inloopdouche met wastafel.
Ja, in de badkamer vind je een föhn.
Beiden vakantiewoningen zijn rolstoel toegankelijk en drempelloos. De badkamers zijn ruim en beschikken over een douchestoel.
Ja, er zijn meerdere parkeerplekken bij de accommodatie aanwezig.
Ja, het is ten strengste verboden om binnen te roken.
Huisdieren zijn uitsluitend in overleg en op aanvraag welkom.
Verblijf
Het verplaatsen van kasten en bedden, evenals geluids- of televisieapparatuur of het mee naar buiten nemen van enig deel van de binnen-inventaris behalve serviesgoed, glazen en bestek voor de maaltijd buiten, is uitdrukkelijk niet toegestaan.
In beide vakantiehuisjes vind je zowel vuilniszakken als toiletpapier.
In zowel de Broederij als de Kippenschuur is er wifi aanwezig.
Het is mogelijk om eten te laten bezorgen op het vakantieadres.
Neem even contact met ons op en dan bespreken we de mogelijkheden.
Het is mogelijk om fietsen te huren. De Firma Weys uit Siebengewald levert fietsen op locatie mits tijdig gereserveerd. Gelieve zelf contact op te nemen.
Neem even contact met ons op.
Er is een buitenhaard aanwezig waarin je vuur kan maken. Het is verboden om open vuur in de natuur te maken.
Dat mag zeker. Er is een houtskoolbarbecue aanwezig. De houtskool moet je zelf meenemen.
Een ongeluk zit in een klein hoekje. Mocht er iets stuk gaan tijdens je verblijf dan vragen we je dat eerlijk aan ons te melden. Indien de schade door jouw toedoen is veroorzaakt en/of niet het gevolg is van normaal gebruik of slijtage, brengen wij de reparatie- of vervangingskosten in rekening.